Це пов’язано з регламентними роботами.
Про це повідомляє Житомирська міська рада, передає Агентство новин “Надія”.
Через регламентні роботи прийом абонентів у Житомирводоканалі до кінця тижня здійснюватися не буде. Отримати необхідну інформацію житомиряни зможуть дистанційно.
“Гаряча лінія” кол-центру працює цілодобово, оператори зможуть відповісти на всі питання за телефоном: 0800752553.
Також абоненти можуть звернутися до інтернет-приймальні підприємства за посиланням.
На сайті водоканалу можливо залишити заявку на отримання тих чи інших послуг: встановлення, заміни, повірки лічильника, на переоформлення особового рахунку, виготовлення технічної документації тощо.
Показники лічильника можна передати за посиланням або залишити їх у скриньці, що розташована на вхідних дверях в управлінні.