До кінця тижня Житомирводоканал не буде приймати абонентів

Це пов’язано з регламентними роботами.

Про це повідомляє Житомирська міська рада, передає Агентство новин “Надія”.

Через регламентні роботи прийом абонентів у Житомирводоканалі до кінця тижня здійснюватися не буде. Отримати необхідну інформацію житомиряни зможуть дистанційно.

“Гаряча лінія” кол-центру працює цілодобово, оператори зможуть відповісти на всі питання за телефоном: 0800752553.

Також абоненти можуть звернутися до інтернет-приймальні підприємства за посиланням.

На сайті водоканалу можливо залишити заявку на отримання тих чи інших послуг: встановлення, заміни, повірки лічильника, на переоформлення особового рахунку, виготовлення технічної документації тощо.

Показники лічильника можна передати за посиланням або залишити їх у скриньці, що розташована на вхідних дверях в управлінні.

Цікаві новини для Вас:

Новини партнерів