У АТ «Житомиробенерго» закликали не користуватися ліфтами в період стабілізаційних та аварійних відключень електроенергії в будинку.
Через аварійні та стабілізаційні відключення електропостачання збільшилася кількість викликів на деблокування дверей ліфтової кабіни.
Правила, яких слід дотримуватись, якщо «застрягли» в ліфті:
- Заспокойся і постарайтеся зрозуміти, що нічого страшного не сталося і не варто панікувати. Не натискайте на всі кнопки поспіль, не стрибайте в ліфті і не намагайтеся відчинити двері кабіни самостійно.
- Скористайтеся кнопкою виклику диспетчера або номером телефону аварійно-ліфтової служби та повідомте про проблему та місцезнаходження, що виникла. Зазвичай у ліфтових кабінах або в під’їзді є оголошення з номером телефону компанії, що обслуговує ліфт, — сфотографуйте його заздалегідь або запишіть.
- Якщо такої інформації немає, зверніться до компанії, що управляє, ОСББ або ЖЕК, що обслуговує ваш будинок, з проханням розмістити контактні телефони аварійно-транспортної служби, за якими громадяни можуть повідомити її про зупинку ліфтової кабінки.
- Якщо диспетчер або аварійно-літня служба не відповідають або не можуть приїхати, зателефонуйте до служби «101». Інформація надійде оперативним черговим аварійно-рятувальних бригад вашого району та міста загалом, і на допомогу приїдуть рятувальники, які не задіяні у ліквідації інших надзвичайних ситуацій.
- Якщо у вас при собі немає телефону або відсутній мобільний зв’язок, покличте на допомогу мешканців будинку, які мешкають поряд або проходять повз, і попросіть, щоб викликати відповідну службу.
- Якщо в очікуванні аварійної служби стало жарко, розстебніть або зніміть верхній одяг. За наявності води пийте її рівномірно. Якщо стан не покращився, покладіть речі на підлогу і сядьте, витягнувши ноги.
- Після приїзду аварійної бригади чітко дотримуйтесь усіх її інструкцій.