Як батькам на Житомирщині оформити грошову компенсацію за “пакунок малюка”?

З початку цього року, пологові будинки у Житомирській області видали 422 «пакунки малюка». Ще  949 осіб оформили грошову компенсацію.

Про це інформує Житомирська ОДА, передає Агентство новин “Надія”.

З березня минулого року стало можливим використання грошової компенсації вартості одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка» у період дії воєнного стану та одного місяця після його припинення.

Батьки тепер можуть витрачати ці кошти не тільки на дитячі товари, але й на їжу, ліки, пальне або евакуацію.

Наразі у пологових будинках області налічується 626 “пакунків малюка”, проте, як показує статистика цього року, більшість батьків обирають грошову компенсацію.

Тож, які документи знадобляться для її оформлення?

  • заява;
  • копія свідоцтва про народження дитини або документа, що підтверджує факт народження дитини в/поза межами закладу охорони здоров’я (за відсутності свідоцтва про народження дитини);
  • довідка з пологового будинку про те, що батьки не отримали «пакунок малюка» (у разі народження дитини у пологовому будинку) або копія документа, що підтверджує факт народження дитини поза межами закладу охорони здоров’я;
  • копія рішення про встановлення опіки, про влаштування дитини в сім’ю патронатного вихователя або до дитячого будинку сімейного типу, або прийомної сім’ї (для опікунів, патронатних вихователів, прийомних сімей або дитячих будинків сімейного типу).

Грошову компенсацію призначають, якщо батьки звернулися не пізніше ніж через 12 місяців з дня народження дитини. Це можливо зробити, надіславши заяву та документи поштою до відповідного структурного підрозділу з питань соціального захисту населення або під час надання йому комплексної послуги «єМалятко».

Цікаві новини для Вас:

Новини партнерів